29. května 2008

Maturita

Super. Máááám to. Jsem absolvent MGV.
A teď tři měsíce volna :-)))
Kdybych to měla shrnout. Na tzv. porážku jsem šla s tím, že si to zopáknu za rok znova.

Programování - otázka taková neutrální, místo 15 min jsem mluvila 8 a pak se zkoušející z předsedkyní bavili o tom, jak nějaký programátor programoval protipovodňové zábrany, ale vůbec se mu to nepovedlo, protože nebral ohled na lidský faktor /podotýkám, že to vůbec nemá souvislost s maturou/
Matika - klika na otázku, byla jsem sice trochu mimo, ale super
Čj - otázka skvělá, ale můj výkon mizerný
Aj - všechno štěstí, co jsem si vybrala při výběrech otázky, se mi vrátilo zde, jedna z mála věcí, které nenávidím

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

tak to ti gratuluju k matuře

Jorja.As řekl(a)...

Díky, pořád tomu nemůžu uvěřit.
Neustále mám pocit, že se musím něco učit a ono ne :-)

Anonymní řekl(a)...

také gratuluji!!!jsi šikulka:)